wtorek, 11 października 2011

Jesienna pogoda

Siemka,
Jak w tytule notki, odczuwamy już typową jesienną pogodę. Jest zimno, szaro, ponuro i pada! Na nic nie mam dziś ochoty. Byłam dzisiaj u ortodonty i dowiedziałam się, że będę miała aparat. Jeszcze nie wiem dokładnie kiedy, ale wiem, że będzie on na pewno. Z jednej strony się cieszę, bo teraz dużo dziewczyn nosi aparaty. Natomiast z drugiej strony trochę mnie to dołuje, to całe czyszczenie go, i trzeba dobierać odpowiednie jedzenie. Już sama nie wiem co myśleć. ^^ No ale poczekamy, to zobaczymy, jak to się potoczy.
Jest już trochę chłodniej, więc postanowiłam wyjąć z szafy moje cieplutkie buty po domku. Dzisiaj nie pokażę wam ich zdjęcia, bo jest już ciemno i nie będą zbyt widoczne. Ale jutro z pewnością dodam. Wyszukałam kilka w internecie, sami zobaczcie:

 


Co prawda te motywy piesków są dziecięce, ale za to słodkie. <3 Można znaleźć naprawdę dużo fajnych kapci tego typu, ja pokazałam tylko kilka. Przy poszukiwaniu butów natrafiłam na prześliczną grafikę pieska. 


Dzisiaj to na tyle, muszę się jeszcze trochę pouczyć.
Paa ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!
Odwiedzam wszystkie blogi komentujących, więc nie musisz zostawiać linku do bloga :)